ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

چند مطلب برای دلم ...


× اگر من نگــ ــرش و طــ ـــرز فکرم را کنترل نکنم، او مرا تحـــت کنـ ـتـ ـرل خود درخواهـــد آورد ...×


تلخ نوشت

تو نیستی

خاطراتت ضعیف گیر آورده اند . . .



مشت می کوبم بر در ..
پنجه می سایم بر پنجره ها ...
من دچار خفـــقــانم خفـــقـــان ...
من به تنـــگ آمده ام از همه چیز ...
بگذارید هـــواری بزنم ...
آی ...
با شما هستم ...
این درها را بــــ   ـــــا ز کنید ...


فریدون مشیری







گفتمش نقاش را ، نقشی بکــش از زنـــ ـــدگی ...

 ... با قلم نقش حــ ـبابی بر لب دریا کشید !!


دعا نوشت

خـــــدایا هرکه هستم هرچه هستم

به یک لحظه فـــدای مـــ ــادرم کن ...




×گاهی زنـــ ـــدگی کردن بیشتر شهامت می خواهد تا این که خودت را خـــلاص کنی×


 آلبر کامو



حقیقت نوشت


: لازمه ی قدر دانی

از داشته هایتان

 گاهی از دست دادن آنها است . . .



نظرات 3 + ارسال نظر
عبد یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 22:18 http://sam13.blogfa.com

سلام-زیادی غم نکن وبلاگتو درسته که حقیقت تلخه اما گاها دروغ مصلحتی بگو...

سلام داداش سینا
چشممممم رو چشااااام مگه میشه تو یه چیزی بگی من بتونم زیرش بزنم ؟؟؟
خب آخه داداشی گلم برا من که حقیقت تلخ هزار بار بهتر از دروغه شیرینه ... لزومی نداره این کارو بکنیم دادا ... به نظرم اینطوری مردمو قول میزنیم ... راسی همچین هم مطالبم نا امید کننده و افسرده کننده و سر افکنده کننده و دارم دیوونه میشم (خخخخ)نیس .... ولی باشه چون تو میگی بعد این سعی میکنممممم نسبتا از سنگینی شون کم کنم ... بازم مدرسه میحرفیم شاید به توافق رسیدیم خخخ

سحر یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 22:08

حالا من کدومم؟؟؟؟
1-غم
2-دوست بی وفا
3-دوست باوفا
4-همه موارد

خخخخ هیچ کدوم ابجی ...
مطلب گریه دار نوشه بودی منم خواسم یه چیزی گذاشه باشم که انگاری به جای اینکه ابرو ها رو درس کنم زدم چشا رو در اوردم هههه
البته الان دقت کردم یکی از گزینه ها مثبت بوده اســـــ ــــ ت شرمنده
همین که گه گاهی یادی میکنین و به وبم سری میزنین تا سوت و کور نباشه پس با وفایین ... دوسای گلم همگی با وفان دمشون گرم

سحر یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 19:58

اَوَلــْیـלּ بـآر نـیسـتْ کـِـﮧ گـِـریــِـْﮧ مـےْ کـُــنـَم . .؛

. . .{ اَمــّا اَوَلـیـלּ بآرےْ اَسـتْ } . . .

کـِـﮧ گـِریــِـﮧ آرامــَم نـِمـےْ کـُنــَد !!

http://momocool.persiangig.com/image/2zeci2w.jpg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد