ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ


هر وقت ناراحتی بگو: این نیز بگذرد ...هر وقت هم خوش حالی بگو : این نیز بگذرد...
تا هیچ وقت مغرور نشی و بدونی که این دنیا محل گذره...

http://axgig.com/images/57308092529944643467.jpg

http://axgig.com/images/99413896271167574587.jpg

من نا امید نیستم

هرشب پراز امید میخوابم

هرشب میخوابم به امید اینکه دیگر بیدار نشوم


نرم افزار تست هوش


تست هوش

همانطور که می دانید با تستهای اینترنتی موجود نمی توان ضریب هوشی خود را به طور دقییق حدس زد و اغلب تست های تعیین ضریب هوش اینترنتی دارای اعتبار نمی باشند. همان طور که می دانید یکی بهترین تستهای معتبر تعیین ضریب هوشی در روانشناسی تست هوش ریون و وکسلر است. در اینجا ما برای شما نرم افزار تست هوش ریون بزرگسالان ( افراد ۹ سال به بالا ) را قرار میدهیم تا بتوانید ضریب هوشی خود را بسنجید.


نرم افزار تست هوش ریون Raven IQ Test ، برای افراد ۹ سال به بالاست، برای انجام تست هوش ریون شما ۶۰ سئوال تصویری در اختیار دارید که هر سئوال ۶ تا ۸ جوابی است.
.
در این تست هوش سوال ها در ابتدا آسان و دراواخر سخت می شود. همه سوالها به صورت اشکال هندسی است و به اینصورت است که پنج تصویر هندسی را به شما نشان می دهد و شما باید تصویر ششم را با توجه به نظم موجود در این پنج تصویر حدس بزنید.
.
در پایان ۶۰ سئوال سیستم جمع امتیاز شما را محاسبه نموده و ضریب هوشی شما را به شما اعلام می کند ودر آخر که وقت شما به پایان می رسد خود برنامه به شما یک عدد می دهد که ضریب هوشی شما را نشان می دهد . بدیهی است این ضریب هوشی تقریبی است و ضریب هوش قطعی شما فقط توسط رونشناس بالینی تست و تعیین خواهد شد. در افراد عادی این عدد بین ۹۰ تا۱۱۰ است.
.
فقط سعی کنید زمانی که شروع می کنید آسودگی خاطر داشته باشید تا آخر تست بهانه نیاورید. فقط باید حوصله و صبر به خرج دهید، چرا که این تست معتبر ترین تست هوش جهانی است!
.
توجه: قبل از شروع آزمون سن خود را وارد نمایید،  از ۹ الی ۱۸
دانلود نرم افزار در فایل فشرده rar
دانلود نرم افزار به طور مستقیم exe