ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

یا حســــــــین !! (مد روزِ)



افسران - مد روزه!
 آقــــــــــــــــــــــــــــــــا !!!

 

ستاره ها ...

ستاره های  دیروز        ***        ستاره های امروز


شهدا شرمنده ایم

تو میتوانی مثل من بمیری ؟؟؟


من
سالهای سال مُردم
تا اینکه یک دم زندگی کردم
تو می توانی
یک ذره
یک مثقال
مثل من بمیری؟

قیصر امین پور


با ربط نوشت

من 

برای این همه درد

کافی نیستم!


انسیه شادمهر

نفهمی بد دردیست ...


پزشکان اصطلاحاتی دارند که ما نمی فهمیم ..
ما دردهایی داریم که آنها نمی فهمند ..
نفهمی بد دردی است ..
خوش بحال دامپزشکان ...

اکبر اکسیر



تلخ نوشت

دیشب روباهی
خودکشی کرد،،،
حیله گری انسانها
کلافه اش کرده بود

یاد خدا ...


پس از آفــــرینش آدم "خــــدا" گفت به او : نازنینــــم اَدم ...

با تـــو رازی دارم !...

اندکـــی پیشتـــر آی ...

آدم آرام و نجیــب ، آمد پیش !!

... زیـــر چشمـــی به "خــــدا" می نگـــــریست !...

محو لبخند غم آلــــود خدا ! ... دلش انگــــار گــــریست ...

نازنینــــم آدم !! ( قطــــره ای اشـــک ز چشمــــان خداونــــد چکیــــد )!!!...

 یاد من باش ... که بس تنهـــــایــــــــم !!...

بغض آدم تــــرکیــــد، ... گونه هـــــایش لـــــرزید !!

به "خــــــدا" گفت :

من به اندازه ی ....

من به اندازه ی گلهــــــای بهشــــت ... نه ...

به اندازه عـــــــرش ... نه ... نه

من به اندازه ی تنهـــــاییت ، ای هستی من ، ... دوستدارت هستم !!

آدم ، ... کولــــه اش را بر داشت...

خستــــه و سخـــت قــــدم بر می داشـــت !!...

راهــــــی ظلمـــت پـــر شور زمیــن ...

زیـــر لبهــــای "خــــدا" بـــاز شنیــــد ، ...

نازنینـــــم آدم! ... نه به انـــدازه ی تنهــــایی من ...

نه به اندازه ی عـــــرش ... نه به اندازه ی گلهـــــای بهشــــت !!...

که به اندازه یک دانـــــه گنـــــدم ، تو فقط یـــــادم باش !!!.......