ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

داستانی از بهلول ...

بهلول در راهی نشسته بود و با

انگشت بر خاک تصویر خانه ای

می کشید و میگفت این خانه را

بخرید تا خدا شما را پاداش دهد!

خلیفه با همراهان گذر می کرد،

یکی از همراهان چند سکه بداد و

خانه نقش بسته بر خاک را از بهلول

خرید! خلیفه شبدر خواب دید که آن

همراه را در بهشت قصری از زمرد عطا

کرده اند! فردا نزد بهلول آمد و گفت:

خانه ای نیز به من بفروش!

بهلول خندید و گفت: تو را آن پاداش

ندهند زیرا که او ندیده خرید!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

آرمین 2اف ام...


ﺁﺭﻣﯿﻦ 2afm:

ﺁﻫﻨﮓ ﻗﺒﻠﯽ: ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺩﺍﺭﯼ؟!

ﺁﻫﻨﮓ ﻓﻌﻠﯽ: ﭼﯽ ﺷﺪ ﺻﺪﺍ ﻗﻄﻊ ﺷﺪ؟!

               ﺁﻫﻨﮓ ﺑﻌﺪﯼ: ﻣﻦ ﺷﺎﺭﮊ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﻬﻢ ﺑﺰﻧﮓ 

لطفا با دقت بخونید...


 http://up.veres.ir/up/veres/Pictures/maps/iran/Flag_of_Iran1.jpg

ترکه میره جنگ میشه فرمانده. داداشش شهید میشه. با بیسیم بهش میگن لااقل جنازه داداشتو برگردون عقب. میگه اینا همشون داداشای من هستن ، کدومشونو بیارم ؟ آره !!! !!اینبار جوک نبود!!!!!!!!!

فارس،، نژاد پرست نیست (مگه کوروش نزاد پرست بود؟)

رشتی بی غیرت نیست(مگر میرزا کوچک خان بی غیرت بود؟)

مازندرانی کله ماهی خور نیست(مگر نیما کله ماهی خور بود؟)

لر هالو نیست(مگه لطف علی خان یا آریوبرزن هالو بود؟)

ترک زبان عر عر نمی کنه(مگه شهریار عر عر می کرد؟)

قزوینی همجنس باز نیست(مگر علامه دهخدا همجنس باز بود؟)

بلکه اینان ستونهای ایرانند. وقتی داریم از داخل ستونها رو خراب میکنیم دیگه نیازی به دشمن خارجی نیست. اینها رو کسانی ساختن که میخوان ایران و ایرانی رو اول ریز ریز بعد خوار و ذلیل کنن که چیزی که ایرانی نامیده نشه

ایرانی به خودت بیا ببین چی و به کی میگی

شاعر زن میگه و شاعر مرد جواب میده !! (طنز)

شاعر زن میگه و شاعر مرد جواب میده !! (طنز)
شاعر زن میگه :

به نام خدایی که زن آفرید
حکیمانه امثال ِ من آفرید

خدایی که اول تو را از لجن
و بعداً مرا از لجن آفرید!

برای من انواع گیسو و موی
برای تو قدری چمن آفرید!

مرا شکل طاووس کرد و تو را
شبیه بز و کرگدن آفرید!

به نام خدایی که اعجاز کرد
مرا مثل آهو ختن آفرید

تو را روز اول به همراه من
رها در بهشت عدن آفرید

ولی بعداً آمد و از روی لطف
مرا بی کس و بی وطن آفرید

خدایی که زیر سبیل شما
بلندگو به جای دهن آفرید!

وزیر و وکیل و رئیس ات نمود
مرا خانه داری خفن! آفرید

برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب
شراره، پری، نسترن آفرید

برای من اما فقط یک نفر
براد پیت من را حَسَنْ آفرید!

برایم لباس عروسی کشید
و عمری مرا در کفن آفرید

پاسخ شاعر مرد:
   به ‌نام خداوند مردآفرین
که بر حسن صنعش هزار آفرین

خدایی که از گِل مرا خلق کرد
چنین عاقل و بالغ و نازنین

خدایی که مردی چو من آفرید
و شد نام وی احسن‌الخالقین

پس از آفرینش به من هدیه داد
مکانی درون بهشت برین

خدایی که از بس مرا خوب ساخت
ندارم نیازی به لاک، همچنین

رژ و ریمل و خط چشم و کرم
تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین

دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست
نه کار پزشک و پروتز، همین!

نداده مرا عشوه و مکر و ناز
نداده دم مشک من اشک و فین!

مرا ساده و بی‌ریا آفرید
جدا از حسادت و بی‌خشم و کین

زنی از همین سادگی سود برد
به من گفت از آن سیب قرمز بچین

من ساده چیدم از آن تک‌ درخت
و دادم به او سیب چون انگبین

چو وارد نبودم به دوز و کلک
من افتادم از آسمان بر زمین

و البته در این مرا پند بود
که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین

تو حرف زنان را از آن گوش گیر
و بیرون بده حرفشان را از این

که زن از همان بدو پیدایشت
نشسته مداوم تو را در کمین!

پسر بچه ...

- : پسرم بیا پای تخته به چند تا سوال جواب بده
+ : بفرمایید بپرسید خانم معلم
- : جانداران به چند گروه تقسیم میشن ؟
+ : چهار گروه خانم معلم
- : به نظرم اشتباه جواب دادی ولی حالا بشمار ببینم
+ : گیاهان ، حیوانات ، انسانها و بچه ها
- : بچه ها مگه انسان نیستن ؟
+ : حق با شماست خانم معلم پس میشن سه گروه
- : خیلی خوب دوباره بشمار
+ : گیاهان ، حیوانات و بچه ها
... - : پس انسانها چی شدن ؟
+ : اونایی که قلباشون پر از عشق و محبت بود تو گروه بچه ها موندن بقیه هم رفتن به گروه حیوانات خانم معلم ...