ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

.... واقعیت همینه ....

Avazak.ir Line45 تصاویر جداکننده متن (4)

دختران بی تقصیرند..این روزها آدم نمیبینند تا برایش حوا شوند....


Avazak.ir Line45 تصاویر جداکننده متن (4)Avazak.ir Line45 تصاویر جداکننده متن (4)



خدا بیامرزتش ...

یه صلوات نثار روحش کنین :|

یکم دقت کنید متوجه مشید چرا ! احمق :))




عکس نوشته های طنز و خنده دار ( سری 24)

حواستون باشه ....

حواستون باشه همیشه نوبت را رعایت کنید آدم های اینجوری هم پیدا می شن ...!

عاقبت بسیار بد رعایت نکردن نوبت! (عکس متحرک)

هی روزگار ...

هی روزگار...!!!


من به درک!


خودت خسته نشدی 


از دیدن تصویرتکراری درد کشیدن من...؟؟؟!!!

پنج وارونه ...

پنج وارونه چه معنا دارد؟

خواهر کوچکم از من پرسید

من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت انگیز گفت:

روی درختان و دیوار دیدم

باز هم خندیدم...!

گفت: دیروز خودم دیدم پسر همسایه

پنج وارونه به مینو می داد

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردمو بوسیدمو با خود گفتم:

بعدها وقتی غم

سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان می فهمی

پنج وارونه چه معنا دارد...!

دنیا...

 لبــخَنـב بزَن…

بـבون انتظـــآر پاسخـﮯ از בنیــــآ….


بـבان روزی בنیا آنقَـבر شَرمَنـבه مـ ﮯشوב کــِ بهـ جـــآﮯ پآسخ لبــخَنـבت


بآ تَمـــــآم سازهــــــآیَت مـﮯ رَقصَـב ...