ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

یاد خدا ...


پس از آفــــرینش آدم "خــــدا" گفت به او : نازنینــــم اَدم ...

با تـــو رازی دارم !...

اندکـــی پیشتـــر آی ...

آدم آرام و نجیــب ، آمد پیش !!

... زیـــر چشمـــی به "خــــدا" می نگـــــریست !...

محو لبخند غم آلــــود خدا ! ... دلش انگــــار گــــریست ...

نازنینــــم آدم !! ( قطــــره ای اشـــک ز چشمــــان خداونــــد چکیــــد )!!!...

 یاد من باش ... که بس تنهـــــایــــــــم !!...

بغض آدم تــــرکیــــد، ... گونه هـــــایش لـــــرزید !!

به "خــــــدا" گفت :

من به اندازه ی ....

من به اندازه ی گلهــــــای بهشــــت ... نه ...

به اندازه عـــــــرش ... نه ... نه

من به اندازه ی تنهـــــاییت ، ای هستی من ، ... دوستدارت هستم !!

آدم ، ... کولــــه اش را بر داشت...

خستــــه و سخـــت قــــدم بر می داشـــت !!...

راهــــــی ظلمـــت پـــر شور زمیــن ...

زیـــر لبهــــای "خــــدا" بـــاز شنیــــد ، ...

نازنینـــــم آدم! ... نه به انـــدازه ی تنهــــایی من ...

نه به اندازه ی عـــــرش ... نه به اندازه ی گلهـــــای بهشــــت !!...

که به اندازه یک دانـــــه گنـــــدم ، تو فقط یـــــادم باش !!!.......

نظرات 1 + ارسال نظر
دلسا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 19:01

خدا یا دوست دارم نه به خاطر نعمت هات . خدا یا دوست دارم نه به خاطر بنده هات خدایا دوست دارم فقط به خاطر خودت

خدایا ممنونم ازت به خاطر داده ها و نداده هات ... دوست دارم خدا جونم که هر کی تنهام بزاره بازم تو پیشمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد