ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

خدا جونم ...


ایـن روزا مـیـگـذره

بـا تـمـوم خـوبـی هـا و بـدی هـاش..

مـیـگـذره بـا هـمـه قـشـنـگـیـو زشـتـی هـاش...

شـبـاشـم مـیـگـذره...بـاهـمـه ی تـنـهـایـیـاش...بـا هـمـه ی دلـتـنـگـیـاش...

یـه روزی صـدای قـهـقـه خـنـدمـون تـا اسـمـون مـیـرسـیـد...

یـه روزم صـدای گـریـمـونـو بـا ریـتـم دوش آب حـمـوم تـنـظـیم میـکـردیـم تـا کـسـی صـداشـو نـشـنـوه...

یـه روز حـسـرت داشـتـیـم یـه روزم آرزو بـه دلـمـون گـذاشـتـن...

مـیـدونـم مـثـه مـنـم یـه شـبـایـی داشـتـیـد کـه از دسـه خـدا هـم کـاری بـر نـمـیـومـد...



http://s3.picofile.com/file/8212479434/IMG_20150909_192733.jpg


خدایا!

از بـد بودن آدمات شکایـت داشتـم به درگــاهت

امـا شکایتـم رو پس میگیـرم

من نفهمیدم…فراموش کرده بودم که بدی رو هم  تو خلـق کـردی ...
تا هـــــر وقت که دلـــــم گرفت از آدمات…نگاهـــــم به تـــــو باشه

با تـــــــو تنهایی معنا نداره

موندم تــــــــو رو نداشتم چی کار میکردم


دوستت دارم  خــــــــــدای    مــــــن


نظرات 2 + ارسال نظر
خسرو پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 23:46

. با بهترین درودهایم . آمدی و نسیم عطر زندگی را برایم
. به ارمغان آوردی . . خوشحالم کردی . . گفته بودم من .
. اگر یک بار بیایی دیگر محال می بینم که ساده از هم بگذریم .
. اگر خوان هشتم [ بد نیست !! ] . . [ پاتوقی برای تو !! ]
. تا حد یک شاهکار است . قشنگ می نویسی . . سعی
. خواهم کرد . . همین طور بنویسم . .
. در این باران که می بارد چو آتش بر حریر خاک
. تو را چشم انتظارم اشتیاقم را ز باران پرس !! .

سلامی به لطافت ابر و روشنی مهتاب خدمت استاد عزیز
خواهش میکنم وظیفه بود باید جبران میکردم
اختیار دارید پاتوق من به شاهکارِ خان هشتم جنابعالی نمیرسد
نه استاد عزیز شاید ویرایش هام متن ها رو قشنگ کرده باشه ولی در اصل زیبایی به خاطر حرف های زیبای بزرگانی هست که من از اونا بهره میگیرم همین
در اولین فرصت سر میزنم بهتون
ممنون

خسرو چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 23:47 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . وقتی ناگهان می بینی . . و دیگر نمی توانی تاب
. بیاوری . . می خواهی باز هم ببینی . . با هم گفتگو کنی
. حتی اگر در این راه زیاد هم با هم تفاهم نداشته باشی !!! .
. و این حسی هست که با دیدن و خواندن وب تو در من
. ایجاد شد . می خواهم بخودم امید بدهم . . . که تو میآیی . .
. واین یعنی آغاز دوستی که به صداقت می آموزد . می شود .
. منتظر هستم .

ممنون از حضور گرمت
خوش حالم که از نوشته های بی چیزم خوشتون اومده
چشم منم سر میزنم
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد