ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

روز مادر از هم اکنون مبارک ...

از مرگ نمی ترسم

من فقط نگرانم

که در شلوغی آن دنیا

مادرم را پیدا نکنم ...



جملات زیبا گیله مرد



 آدمها ... :

... وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند .

... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند.

... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند !



http://www.adibboroumand.com/wp-content/uploads/mother1.jpg



وقتی مریض میشدی و پزشک ازت میپرسید : بیماریت چیه ؟؟؟

همیشه منتظر مادرت میشدی و جواب دادن رو به اون می سپردی ؛

چرا که میدونستی مادرت همون احساسی رو داره که تو داری و حتی از خودت بیشتر دردت رو احساس می کنه !!!


روز مادر مبارک


http://upload7.ir/images/30029911309528296996.jpg


اگر 4 تکه نان خوشمزه باشد و شما 5 نفر باشید، کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید (( مادر )) است...

تا هست قدرش را بدانید ...

زود میگذرد ایام ...


http://www.morahem.com/majale/wp-content/uploads/2013/02/%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B11.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 20:03

اون جمله اولی رو گل گفتی داداش

فدات دادا

دلسا چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 16:22

خاک پایشان سرمه ى چشمان بى سوى ما باد
مادر یکى از بکر ترىن و ناب ترین کلمات زندگى منه
کادر امشب به شوق تکرار با طراوت میلاد معطرت سجاده ى شکر مى کنم روى ماهت را . نى مىزنیم و دف میزنیم و دست مى افشانیم . باغبان هستى ام مادر چگونه توان توصیف تو کرد
مادر اى شقاىق گلستان زندگى ام اى کوه صبر و استقامت در تو مى توان بهار را جست با تو میتوان راه رستگارى را پیمود تو درىاى محبتى و من قطره اى ناچیز تو باران بهار هستى و من نمى از ان بهشت زیر پاى تو ست دوستت دارم مادرم

دختر کوچکت دلسا


دست نوشته ى خودمه بچه ها

واقعا دس نوشته ی زیبایی بود آبجی

سحر چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 16:04

مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و
غمهایت را در خود فرو ریخته ای،
تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد.

:گ:

ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و
لحظات شادم را در کنارش باشم.
کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم
و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم.



مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و
دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام ،
عبادت را تو به من آموخته ای ،
پس همیشه دعایم کن
چراکه دعایت سرمایه فردای من است.



پدر سه نقطه دارد...

پسر سه نقطه دارد...

دختر هم سه نقطه دارد...

اما مادر هیچ نقطه ای ندارد،

چون که نقطه نقطه ی وجودش را وقف خانواده اش کرده است.



مرحوم حاج اسماعیل دولابی می فرمود:

مادرت را ببوس،پایش را ببوس،تا به گریه بیافتد،وقتی گریه افتاد،

خودت هم به گریه می افتی،آن وقت کارت روی غلتک می افتد و

همه درهایی را که به روی خود بسته ای،خدا باز می کند.

این که فرمود بهشت زیر پای مادر است یعنی تواضع کن.

نکند حق انها را تضییع کنی که راهت بسته می شود،

اگر زنده اند یا مرده،هر طور که می توانی انها را از خودت راضی کن.

مادرتان را ببوسید،به پای او بوسه بزنید.

وقتی دل انها ازشما راضی و شاد شود،

از ته دل دعایتان می کند و این در سیر شما بسیار مؤثر است.

:
:هدیه
مادر عزیزاز جانم روزت مبارک


ممنون بابت حرفای قشنگتون

روز مادر مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد