ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

سلامی دوباره ...


یک رود در آن واحد همه جا هست در سرچشمه ؛
در دهانه دریا؛در حال جریان
درآبشار؛در اقیانوس و در کوهستان
برای رود فقط زمان حال وجود دارد
نه سایه ایی از گذشته برآن است و نه آینده
ﺩﻳﺮﻭﺯ ﺭﺍ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻳﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻣﺮﻭﺯ
امروزمان را گذراندیم برای فردا
و فردایمان
ﺩﻳﺮﻭﺯﻱ ﺩﻳﮕﺮ !!
ﭘﺲ ﮐﯽ ﺩﺭ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﺮﺩ ؟؟؟
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ …

ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺳﺖ …





ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﺨﺘﺺ ﺑﻪ ﺯﻥ ﻭ ﻣﺮﺩ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ …
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻋﺎﺷﻖِ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩ …
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻋﺎﺷﻖِ ﮔﻠﺪﺍﻥ ﻫﺎﯼ ﮐﻨﺎﺭِ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩ …
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻋﺎﺷﻖِ چهره خسته مادربود…
می توان عاشق ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯼِ ﭘﯿﻨﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﯼ پدﺭ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﻮﺳﯿﺪ …
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻋﺎﺷﻖِ ﺻﺪﺍﯼِ ﺩﻟﻨﻮﺍﺯِ ﻣﻮﺝ ﻫﺎﯼِ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﺷﻨﯿﺪ …
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻋﺎﺷﻖِ ﻧﮕﺎﻩِ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪِ ﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺑﻪ ﺑَﺨﺸِﺸﺶ …
ﻋﺎﺷﻘﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﺨﺘﺺ ﺑﻪ ﺯﻥ ﻭ ﻣﺮﺩ ﻧﯿﺴﺖ …
ﺑﯿﺎﯾﯿﺪ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﻈﻪ، ﻫﺮ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪ:
ﻋﺎﺷﻘﯽ ﯾﺎ ﻧﻪ؟
ﺳﺮﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ,
ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﻭ ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ :
ﺁﺭﯼ ﻋﺎﺷِـــــــﻘـﻢ …
ﻋﺎﺷﻖِ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﻭ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ
ﺍﻣﯿﺪ ﻭ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﻩ ﮐﻨﺪ….
عاشقم:)




ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻢ
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ
ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺗﻔﺎﻗﻬﺎﻱ ﺧﻮﺏِ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻣﺎﻧﺪﻩ
ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻭﺯﻫﺎﻱ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﻧﻴﺎﻣﺪﻩ
ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪﻱ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺭﻭﺯ ﺑﺮ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﻣﻲ ﻧﺸﻴﻨﺪ
ﺑﻪ ﺍﺟﺎﺑﺖ ﺷﺪﻥ ﺩﻋﺎﻫﺎﻳﻤﺎﻥ
ﺑﻪ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﻳﻤﺎﻥ
ﺑﻪ ﻣﺤﻮ ﺷﺪﻥ ﻏﻢ ﻫﺎﻱ ﺩﻳﺮﻳﻨﻪ ﻣﺎﻥ
ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ
ﺭﻭﺯﻱ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﻣﻲ ﺭﺳﺪ
ﻭ ﻣﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﻚ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﻛﻪ ﺷﺪﻩ
ﺍﻧﭽﻨﺎﻥ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ
ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ…







سلام به همه ی دوستان ...
خوبید ؟؟ خوشید ؟؟ چی کارا میکنید ؟
یه مدت بود پست جدید نمیزاشم گفتم باز شروع کنم مثل قدیما سر شما ها رو به درد بیارم هه
بالاخره به بزرگی خودتون بخشید ... امتحانا هم که همشون عالی ضربه فنی شدن
زمستون هم اومد برفم بارید تولد منم شد خخ مدیونید فک کنید میخواسم اخرش رو به تولدم بند کنم

من که عاشق زمستونم شما رو نمیدونم ...
میدونید آخه از نظر من زمستون فداکارترین فصله ...
آخه وقتی برف های رقصون رو مصمم برای رسیدن به زمین میبینم ...
وقتی میبینم زمین با زمستون قرار گذاشته تا به خواب بره و زمستون چند ماهی جولان گر صفحه ی هستی باشه ...
وقتی میبینم عمق زمستون برف نیست ، سرما نیست ، سختی نیست ، بلکه گرمای پر شدته ....
دیگه نمیگم زمستون فصل افسردگی هاس ...

عمق زمستون یعنی گرمای محبتی که درخت ها رو لالایی میده ... گرمایی که اگه نبود سرما بی معنی میشد ...
زمستون با سفیدی خودش لکه ی سیاهی یکنواختی طبیعت رو میشوره ...
میدونید اصلا اگه زمستون نبود بهار بی معنی میشد ...

زمستون فداکارترین فصله بعله ...
اصلا هم به این ربطی نداره که من متولد زمستونم ...


http://www.gozir.com/logman/wp-content/uploads/2008/01/2081780873_7486d1e828.jpg

نظرات 8 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 21:27

سلام داداش ولی اون جاشو خوب اومدی همین که رفیقیم خیلی عالیه داش تولدت مبارکه من نشنیدما الان میشنوم

سلام قارداش
قربونت مر30 ..... وجود شما خودش تبریکه ممنون بازم

دلسا یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 17:48

سلام
امیدوارم خوب باشى و حالت موکت داشته باشه کککککککک
از اون برفا به تهرانم بدید
منم عاشق برفم مثل دنباله ى یه لباس عروس میمونه
امتحانا حال منو بد جور گرفتم گگگگگگگ معدلم شد نوزده
من برف موخوااااااااااااام

سلام
ممنون منم امیدوارم حالتون خوب باشه
خب جز موکت ، قالی و گیلیم و فرش و از این چیزا هم داشه باشه بد نمیشه ها ؟؟
والا فقط یه بار برفید اونم وسط امتحانا ...
خخ عجب تشبیهی کردی
اشکالی نداره خب ایشالا نوبت دوم جبران میکنی
تهران اصن برف نباریده ینی ؟؟

سحر یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 16:10

پس براخودش یه پا فردوسی پور.
میگم چقدر آشناس نگو من داداشم هم کنار اون سروها عکس انداختیم.
چقدر دلم هوای حرم امام کرده.آن شاالله قسمت همه بشه.
السلام علیک یا ضامن آهو

بعععله
عجــــــب چه جالب
آره منم بدجوری دلم هوای حرمشو کرده ... واقعا حرمشون یه حس و حال عجیبی داره ... وقتی گلدسته ی تنهای حرمو میبینم دلم پر میکشه ... هعی خدا ...
ایشالا
السلام علیک یا ضامن آهو

سحر شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 23:28

ممنون از رسیدگی صد در صدتون .دمت گرم
گزارشگر چیه جانم؟؟؟
من از ایشون پرسیدم نفر اول تا سوم کلاستون کیا شدن اونم از سر احترام جواب دادن وگرنه خودشون که نزاشتن کف دستم.
تازه ازشون خواستم با مشورت بچه ها بگه که شاید کسی دوس نداشته باشه کسی بدونه ,بعدا حرف وحدیثی در نیاد وجنگ وخونریزی نشه.
کنجکاوی از من بود حاجی تقصیری نداشت.
مخلص صداقت حاجی هم هستیما.
راستی عکسی که از خودتون تو وبلاگتون گذاشتین اردبیل؟؟؟

خواهش
نه سوء تفاهم پیش اومده ... لقب ایشون رو عرض کردم : گزارشگر
شما در جریان نیسین ایشون خودشون بهتر میدونن چی میگم
حاج سینا و یکی دیگه از بچه ها کارشون گزارش فوتبال مدرسه اس یه گزارشی هم میکنن دمشون جیززز
مگر نه من خودم میدونم سینا جان هم پسر خوفیه هم سر به زیر هم با ادب وای وای کلا دسه گلیه برا خودش ینی
نوچ مشهـــدِ... صحن جامع هسش فک کنم

سحر شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 20:41

سلام...
به به چه کیک خوشمزه ای.منم میخوام...
به مادر گفتم اسفند هم دود کنه هم برا موبایلهم برا وبلاگت.
وقتی آقا سینا هس ما که از کلاستون بی خبر نمیمونیم.
بله مهم رفاقت نه رقابت...

سلام
مر30...خودم از طرف همه ی دوستان زحمت کشیدم خوردم
چقدر آدم زحمت کشی هسم من خدا ...
خخخ میترسیدی موبایلتو چشم زده باشم؟؟ ممنون از مامان گرامی بابات عوض کردن هوای وبلاگ با اسفند خوش بو ... به به عجب بویی هم داره
بعله آقای گزارشگر هسن دیگه ههه
بعله چیزی که میمونه رفیق و دوست خوبه
البته رقابت هم باید باشه از نوع سالمش البته ... رفاقت و رقابت خیلی هم میچسبه


پی نوشت : به موضوع موردنظر رسیدگی میشود صد در صد :)

سحر پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 22:38

راستی یادم رفت تبریک میگم رتبه اول کلاستون شدی.امیدوارم توقلم چی هم موفق باشی.

مرسی ولی تو از کجا دونسی ؟؟؟
رتبه مهم نی همین که همگی با هم رفیقیم و داداش انگاری هممون اولیم
ممنونم ایشالا شما هم چه توی قلم چی چه هر چی دیگه موفق باشید

سحر پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 22:33


خوشحالم، چون معمولا با موبایل نظر ارسال نمیشه.
خوشبختانه همون اولین بار ارسال شد.میرم اسفند دودکنم.

دونسیم موبایل داری
خدا رو شکرررر
برو دود کن بیار توی وب هم یه چرخی بزن چشمای بد کور بشن .... بترکه چشمممم حسود ههه

سحر پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 22:28

سلام...
متن زیبایی بود.فک کنم تصویر آخر از کیک من الهام گرفتی!!!
منم عاشق زمستونم نه اینکه خودمم بچه زمستونم ولی عاشق سپیدی وپاکی برفم.هرچند هنوز امسال برف ندیدم.

سلام
ممنون ... خخ شاید !!
اوهوم ... ایشالا میبینید اگه زیاد مشتاقش باید
اینم از کیک خودم :
http://s4.picofile.com/file/8166869418/DSC07982.JPG
که قناد عزیز زحمت کشیدن به جای این که گفتم Amir Reza بنویسه نوشته Amir Raza

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد