ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ
ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

ღ❤ پاتوقی برای تو ❤ღ

سر بر شانه ی خدا ...


سر بر شانه ی خدا بگذار تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت...
به رقص درآیی...
قصه ی عشق ، انسان بودن ماست ،
اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست ،
سرت را بالا بگیر و لبخند بزن
× فهمیدن احســاس ×
کار هر آدمی نیست!‌




شخصی می گفت:
«من سی سال دارم.»
بزرگی به او خرده گرفت و گفت:
«نباید بگویی سی سال دارم، باید بگویی آن سی سال را دیگر ندارم.»
راستی شما به جای سال هایی که دیگر ندارید، چه دارید؟
جز محبت و نیکی چیزی باقی نمی ماند…….




زنگ انشا بود...

موضوع انشا: شجاعت یعنی چه؟

همه مشغول نوشتن شدند,ناگهان جوانی برخواست,

برگه اش را سفید تحویل داده بود.

پشتش نوشته بود:

___شجاعت یعنی این___


این جمله از دکتر شریعتی نیست ...

این جمله حکایت شریعتی است.

نظرات 11 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 21:28

داش برنامه تو میدی یا نه بگو تکلیفمونو مشخص کنیم مدرسه هم ننشستیم که

بابا من یه ساعت براتون توضیح دادم برنامه ی خاصی ندارم فقط با شرایط خودم و زندگی خودم سعی میکنم ساعات مطالعه امو هماهنگ کنم سیناااااا ... بعدشم تو کی مدرسه ازم پرسیدی و من نگفتم ؟؟؟؟؟
بعد همه ی اینااااااا الان دیگه همه اونقدری از برنامه و برنامه ریزی میدونن که بتونن بهترین برنامه رو برا خودشون طراحی کنن ... بازم اگه خواسی بیشتر میحرفیم ... ولی برنامه ی منم اشکااال زیاد داااره

سینا سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 21:26

هیچ کس گفتم در جریان باشی

عجـــــــــــ ــــــ ــــــب که اینطور ... باشه مر30 که خبر دادی

سینا سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 19:56

داش بعضیا روابط مارو دارن بهم میزنن مواظب باش

ینی چی سینا جان ؟؟؟؟ بگو کیا بدونم منم ...

سینا یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 23:03

داش نه یه روز دور هم بشینیم درس کنیم یه چیزی

اوهوم باشه دادا ... مدرسه بیشتر میحرفیم ... فعلا شبت شیک با بستنی قیفی توی این سرما

سینا یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 00:30

داداش قصد دارم برنامه هارو جمع کنم بعد ترکیب کنم یکی درارم چطوره یا بده??

میدونی سینا برنامه قرار نیس برنامه ی همه یه جور باشه ... هر کی یه زندگی و یه شرایطی مخصوص خودش داره که به نظر من هر کس میتونه با رعایت اصول اصلی برنامه نویسی اونو با شرایط خودش مطابقت بده ... خودمم ندونسم چی گفتم خخخ ... دور هم میشینیم یه تصمیمی میگیرم ... ولی زیاد با حرف تو موافق نیسم

سینا شنبه 22 آذر 1393 ساعت 16:45

خودم میدونستم ای پی می افته خخخ ولی خندم گرفت وقتی گفتی خخخخ به این میگن استفهام انکاری یا نه جاهل العارف خخ روم نشد فک نکردم که تو داش ماییا خخ از اون گذشته وقتی ایمیل میدادم ایمیل خودمو میدادم خخخ اگه میدادم برنامتو اگه خواستی به ایمیلم بفرس اگه نه خودمون میسازیم

اوکی بابا دیگه دس و پاتو گم نکن غلطی بوده که کردی خخخ
بهتره یه روز دور همی بشینیم یکی تنظیم کنیم

سینا شنبه 22 آذر 1393 ساعت 16:20

اره میدونم تو بلاگفا هم اونجوره دیه خودم گذاشتم چون روم نمیشد برنامه تو بهم بگو باشه؟؟؟

خب میگفتی مدرسه بهت میگفتم دیگه دیوونه

sinam شنبه 22 آذر 1393 ساعت 14:32

داش دیه مشارکتی نمیزنم فک کنم وقتی میزنم افت میکنم تنها میزنم

اوهوم ... که اینطور ... موفق باشی داداش گلم
راسی داداشی با اسم دختر نظر نزار ... از آی پی معلومه همشون خودتی خخخ ... آبرو نزاشتی برا خودت دیه بس کن

sinam جمعه 21 آذر 1393 ساعت 18:50

سلام ارکاداش چطوری؟؟خوبی؟؟؟چه خبرا؟؟وبمون بیا گروهی دیه نمیاای خبری ازت نی امروز حالم خرابه هم از لحاظ روحی هم جسمی خرابم خراب منتظرتم

علیک سلام ارکاداش
قربونت خوبم ... داداش من چطوره ؟؟
سلامتی مر30
چشم میام سر میزنم ... ولی از وقتی عرفان پست نمیزاره جذابیت وبتون اومده پایین .... ایشالا که بهتر شه
چرا داداشی ؟؟؟؟؟ چیزی شده ؟؟؟؟؟ کسالت جسمیت رو در جریانم ایشالا زودتر خوب شی ولی از نظر روحی دیگه برای چی داداشی گلم ؟؟؟؟؟

solmaz پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 14:04 http://solmaz1373.blogfa.com

وبتون خیلی عالیه
موفق باشید

ممنونم

شما هم همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد